Με μια υπόκλιση στον Ζαν-Λικ Γκοντάρ κυκλοφόρησε η αφίσα του 69ου Φεστιβάλ Καννών, που θα διεξαχθεί φέτος από τις 11 ώς τις 22 Μαΐου. Πρόκειται για αναφορά στην ταινία «Η περιφρόνηση», που ο σκηνοθέτης γύρισε στο Κάπρι το 1963.

Για "καθαρά συμβολική επιλογή " κάνει λόγο σε ανακοίνωσή του το φεστιβάλ, καθώς αναφέρεται στη δημιουργία μιας ταινίας που για πολλούς θεωρείται η ωραιότερη στιγμή του σινεμασκόπ. Αποτίει με έναν τρόπο φόρο τιμής στην ιστορία του σινεμά, τέχνης ανοιχτής στους νέους τρόπους δημιουργίας και οπτικής. Τα σκαλιά της αφίσας, από την περίφημη Casa Μalaparte, όπου έγιναν τα περισσότερα γυρίσματα, αντιπροσωπεύουν, όπως αναφέρουν οι υπεύθυνοι, "την άνοδο προς τον άπειρο ορίζοντα της κινηματογραφικής οθόνης».

Η ταινία διατρέχεται από την ιδέα του ίδιου του σινεμά και τη σύγκρουση του δημιουργού με το σύστημα των συμβιβασμών του εμπορίου. Η ταινία, με τους εμβληματικούς ηθοποιούς Μισέλ Πικολί και Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και το πέρασμα του Φριτζ Λανγκ, με υπεύθυνο φωτογραφίας τον Ραούλ Κουτάρ και τον Ζορζ Ντελρού στη μουσική, είχε σημαντική επίδραση στην ιστορία του σινεμά, αναφέρουν οι διοργανωτές. Και προσθέτουν πως "στην αυγή της 70ής επετείου το Φεστιβάλ των Καννών τιμά την ιστορία του σινεμά και καλωσορίζει νέους τρόπους δημιουργίας και οπτικής". 

Η αφίσα σχεδιάστηκε από τον Ανρί Ζιζιονί και τον γραφίστα του, Ζυλ Φραπιέ. Η οπτική ταυτότητα της αφίσας είναι του Φιλίπ Σαβουάρ και της Filifox. «Είναι όλα εκεί. Τα σκαλιά, η θάλασσα, ο ορίζοντας, η άνοδος ενός ανθρώπου προς το όνειρό του, σε ένα θερμό μεσογειακό φως που μετατρέπει τα πάντα σε χρυσάφι. Ως εικόνα θυμίζει την αθάνατη ατάκα του Μισέλ Μουρλέ που χρησιμοποιείται στην αρχή της 'Περιφρόνησης': "Το σινεμά αντικαθιστά το βλέμμα με ένα κόσμο ευθυγραμμισμένο με τις επιθυμίες μας", καταλήγουν.