Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Άρης Αλεξάνδρου Ποιητική


ποιητικό ανθολόγιο 2015

Ποιητική

1
Αξίζει δεν αξίζει
στέλνω τις εκθέσεις μου σε χώρες που δε γίνανε ακόμα
προδίνω τις κινήσεις ενός ήλιου
που πέφτει την αυγή δίπλα στις μάντρες
επικυρώνοντας με φως
τις εκτελέσεις

2
Η κάθε μου λέξη
αν την αγγίξεις με τη γλώσσα
θυμίζει πικραμύγδαλο.
Απ' την κάθε μου λέξη
λείπει ένα μεσημέρι με τα χέρια της μητέρας δίπλα στο ψωμί
και το φως που έσταζε απ' το παιδικό κουτάλι στην πετσέτα.

3
Η μόνη ξιφολόγχη μου
είταν το κρυφοκοίταγμα του φεγγαριού απ' τα σύννεφα.
Ίσως γι' αυτό δεν έγραψα ποτέ
στίχους τελεσίδικους σαν άντερα χυμένα
ίσως γι' αυτό εγκαταλείπουν ένας-ένας τα χαρτιά μου
και τους ακούω στις κουβέντες όσων δε με  έχουνε διαβάσει.

Άη-Στράτης 1951



Άρης Αλεξάνδρου ΠΟΙΗΜΑΤΑ 1941-1974 εκδόσεις ύψιλον/βιβλία, ΑΘΗΝΑ 1991

Χρήστος Μαρκίδης  ΦΙΓΟΥΡΕΣ Ι Λάδι σε καμβά 

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχο. Ο ένας από τους τρεις εμβληματικούς ποιητές της ήττας. Αναγνωστάκης και Πατρίκιος οι άλλοι δυο. Υπέροχο και επίκαιρη υπόμνηση. 70 χρόνια μετά, ας αποφύγουμε άλλη μια φοβερή ήττα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή