Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Βύρων Λεοντάρης Σεσημασμένος είμαι

 
ποιητικό ανθολόγιο 2014
[ με κοσμήματα αγαπημένων εικαστικών... ]
 
για τον Ιούλιο: Edward Hopper
 
 
Σεσημασμένος είμαι. Έχετε τα γραφικά μου αποτυπώματα
μπορείτε να με αναγνωρίσετε, όχι όμως και να με 
διαβάσετε, ούτε να με διαβείτε
Ποντάρατε στο μαύρο μου και χάσατε
Ποντάρατε στο κόκκινό μου πάλι χάσατε
κακή ζαριά ήμουνα στα χέρια σας

Τα λόγια που μιλώ μου κόβουνε τη γλώσσα
κάθε χειρονομία μου με σταυρώνει
Ας το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν.
Σ` αυτή την εποχή της υπαρκτής ποίησης
ποιητής μιας ποίησης που δεν μπορεί να υπάρξει
μόνο με τους νεκρούς μιλώ και γι` αυτούς γράφω. 
Μόνο αυτοί μπορούν να με διαβάσουν


Βύρων Λεοντάρης Έως εκδόσεις Νεφέλη, Αθήνα 2003
 
Edward Hopper  painting at his easel with Raphael Soyer by Reginald Marsh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου