Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

365 χαμένες μέρες...



Αντιγράφω 17 χρόνια μετά [ατομικό βιβλιάριο]:
 
27.03.97: "Διαγράφεται της δυνάμεως των οπλιτών του 541 ΤΕ λόγω οριστικής απόλυσης δυνάμει της υπ`αριθ....." 

 
Μια "σειρά" μετά τα Ίμια βρέθηκα σε έναν τρόπο έτοιμο για πόλεμο. 365 μέρες χαμένη επιταγή! 
 
 
Κόρινθος στην αρχή. Φύλλο πορείας για την Ρόδο, η μοναδική συνέχεια. Δεν θέλησα να προσαρμοστώ και δεν το έκανα. Μόνο που η αρχική μου συναίνεση είχε όλα τα στοιχεία μιας παράστασης. Κομπάρσος ήμουνα και με κείμενο κακό. "Εκπαιδεύτηκα", έκανα βολές, επάνδρωσα αρκετές φορές τον χώρο ευθύνης του Λόχου μου -στις θαυμάσιες παραλίες του νησιού- δέχθηκα μαθήματα κολύμβησης -κατά διαταγή-  από έναν συνομήλικό μου γιατρό. Ανεπίδεκτος μαθήσεως, ειδικά στην κολύμβηση. Τα κατάφερα παραδόξως στις βολές! Πήρα και κάτι άδειες...
 
Ήμασταν  η "σειρά " των τριάντα και κάτι. Κοινά άχγη μας ένωναν... Έναν δυό φίλους βλέπω από τότε.
 
Άσκησα με "υπηρεσιακό ζήλο" τα καθήκοντα του επιλοχία, είχα πάντοτε τακτικό το γραφείο του Λοχαγού και καθαρογραμμένα τα βιβλία του Λόχου...

Διάβασα πολύ.
Έγραφα συχνά.  Στην βιβλιοθήκη του Κέντρου, στο Τάγμα, στις ασκήσεις μέσα στην σκηνή. Πολλά γράμματα στην Μαρία, στην μητέρα μου, δυό γράμματα στον σύντροφό μου, που δεν απάντησε, ένα κειμενάκι για την στήλη "Φαντάρε που πας" της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ... 
 
Έγραφα συνέχεια,  μόλις έκλεβα  χρόνο από τον ύπνο μου. Ποτέ από την υπηρεσία!
 
Έγραφα:

ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ 

Μικρά αποσπάσματα  κρατάμε εμείς .
Μια ζωή πλανιέται γύρω ,
ρυθμοί  προκάτ , αδιάφορες πορείες πέρασαν .
Γυρνάμε μέσα μας .
Τώρα . Στην εσωτερική αναμέτρηση , αναζητάς συνεχώς .
Την αλήθεια και την απόρριψη .

Κόρινθος, 21.04.96

ΘΗΤΕΙΑ

Ευθείες γραμμές .
Αποκοτιά .
Αποσπάσματα .
Θρύψαλα .
Περίπολα.
Πρόστυχοι  και μόνο "άντρες".
Η ζωή μες στο ψέμα .
Η ζωή δίχως το ψέμα .

Αφάντου Ρόδος, 07.02.97


Τέλος,  "έξοδος" οριστική. 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου