Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Σταυρός 294ος

 
Η νέα καθημερινή στήλη θα επιχειρήσει 
να "καταγράψει" τους τριακόσιους έξι συμπολίτες μας. [+ 1 ο ίδιος!]. 
Έτσι, από το τέλος -σταυρός 306ος- μέχρι την αρχή στον 1ο σταυρό και για δέκα μήνες θα ανταμώσουμε φίλους, συντρόφους συνυποψηφίους, πρώην ερωμένες, συμμαθητές, συγγενείς.
Με μουσική και τραγούδι θα γίνονται αυτές οι εγγραφές! 

Α.ΣΤΕΓΟΣ
 
 
Σταυρός 294ος
 
 
 
 
Κουβεντιάζαμε πολύ και για πολλά. Έβλεπε την ανάγκη να υπάρξει δυνατή η φωνή της κίνησης στο Περιφερειακό συμβούλιο. Μα δεν μπόρεσε να κατέβει στην κάλπη της πρώτης Κυριακής. Μου έστειλε ένα ποίημα:
 
"ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ"
Σήμερα μίλησε από την εξέδρα η πράσινη ομάδα.
Χθές είχε μιλήσει η μπλε.
Δεν μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Πότε δεν μου άρεσε.
Αντίθετα μου άρεσε πάντα ο κινηματογράφος.
Το μεσημέρι "κάλπικη λίρα" στην τηλεόραση, μια από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες που ΄χω δει.
Τώρα η παράσταση τελείωσε.
Ξηλώνουν την εξέδρα και αλλάζουν σκηνικό για την άλλη ομάδα.
Εν τω μεταξύ ο Μπερλινγκουέρ πέθανε από εγκεφαλικό.

από την ποιητική συλλογή "ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΙΑΝΟ ΜΟΥ" της Ντόριας Μαρνέρη...

και μίλησε σε μια καλή της φίλη! 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου