Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Τα δεύτερα, δικά μου! [18.10.2015]



Κλείνω τα μάτια 

Βλέπω στα δικά σου
Ψάχνω τα χέρια
Σε αγγίζω.

Εδώ, μακριά που βρίσκομαι μοιραζόμαστε χρώματα.
Τα μάτια μου, σύννεφα φορτωμένα.
Τα χέρια σου γεμάτα ουρανούς.
  
ΥΓ. Διαβάζουμε πάντα την Μαργαρίτα


Α.ΣΤΕΓΟΣ 18.10.2015

 ΥΓ. Σήμερα με υπότιτλο ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ


1. ΚΡΕΣΕΝΤΟ
Δυό λόγια μουντά. Αταίριαστα.
Τσιγάρο, καφές πρωινός παγωμένος.
Κοιτώντας τις σημειώσεις της σκέψης μου
θαρρώ πως πάντα έπινες ζεστό τον καφέ σου.
Κρίμα.
Μια στιγμιαία απροσεξία
σου στέρησε ετούτη τη συνήθεια.
Η πλάστιγγα έγειρε στη δική σου μεριά.
Αύριο θα σερβίρεις το χωρισμό.

Ηράκλειο, 12.08.1991



2. ΜΟΝΑΞΙΑ

Παρατηρώ να φεύγουν οι ώρες, οι ήσυχες μέρες. Οι νεκρές στιγμές της απόστασης, στίγματα βυθισμένα στο χθες.  Θεατής του παρόντος σχολιάζω τα γεγονότα, απόμακρος ακουμπώ στη μνήμη. Μελαγχολώ, μα νοιώθω ικανός. Αυτάρκης, να κινώ νήματα δίχως τέλος, δίχως άγχος στο πέλαγος του έρωτα.
Ηράκλειο, 14.08.1991




3. Η ΚΑΡΤΑ

Συνέχιζω την  προσωπική μου διαδρομή. Γνώριζω  πόσο άξιζει για τη συλλογική μνήμη η υπεράσπιση της. Νοιώθω  ήρεμος, γαλήνιος, δεν είμαι αναγκασμένος να εκφράζομαι στον αόριστο παρά μόνο για τις ανάγκες της γραφής. Άλλωστε, βλέπω το παρελθόν μου ως συνέχεια ενός ηλιόλουστου αύριο.

Ηράκλειο, 26.07.1997



4. ΙΑΣΙΜΗ ΣΙΩΠΗ



Σκεφτόμουν, από τη στιγμή που η είδηση έγινε γνωστή, ότι κάποιες μάχες χάνονται οριστκά. Αρκεί που δόθηκαν και αυτό αξίζει. Μα ένας κόμπος, εδώ στο στήθος που λέει κι ο ποιητής δεν μ` άφηνε να το πω. Ήταν δύσκολο. Πήγα πίσω να θυμηθώ  «νικηφόρες». Κοντοστάθηκα. Η σκέψη κύλησε. Εικόνες, ήχοι, στάχτη και καπνός. Σταμάτησα. Γονάτισα. Να αφουγκραστώ, το χώμα,το ψευδώνυμο το άλλο του ουρανού. Τα ζεστά χρώματα της αλήθειας μου είχαν παγώσει. Άντλησα  κουράγιο από το χαμόγελο της. Αφέθηκα να πιστεύω  ότι οι  ιδέες μιας ουτοπίας θα φανερώσουν το πρόσωπο ξανά.

Ηράκλειο, 05.08.1997



 

5. ΣΠΟΝΔΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

Απεκδύομαι τον έρωτα
Γίνομαι Άλλος
Ακολουθώ ξένος εγώ τη δική σου ζωή
Τη μακρινή.
Ηράκλειο, 01.01.2002



ΥΓ.  Πινελιές

Μαζύ σου
έχω 
αρχινισμένο 
έναν κάναβο. 

Ηράκλειο, 14.10.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου