Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Οι εντιμότατοι φίλοι μου... Θοδωρής Δουλουμπέκης

Στην νέα αυτή στήλη το λόγο θα έχουν… "οι εντιμότατοι φίλοι μου...". Πολίτες αυτής της πόλης, σύντροφοι της καθημερινής μου ζωής, άνθρωποι σημαντικοί… Δίνουμε τις ερωτήσεις και εκείνοι-ες  θα καταθέτουν τις απαντήσεις. Φτιάχνουμε μαζί ένα φωτογραφικό άλμπουμ με περισσότερες λέξεις.

Κρατάμε για εμάς την πολυτέλεια ενός υστερόγραφου...[Α.ΣΤΕΓΟΣ]
 
 
Γεννήθηκα στο Ρέθυμνο, την πόλη των γραμμάτων και των τεχνών, την εποχή της Αλλαγής

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μου είναι τα μάτια μου, μιλάνε την αλήθεια καλύτερα κι από τα λόγια μου !

Το μεγαλύτερο μειονέκτημά μου  η αδυναμία μου πολλές φορές να σμιλέψω με την τέχνη του εφικτού το ρομαντισμό μου

Η αγαπημένη μου απασχόληση να γράφω, σε μια εφημερίδα, σε ένα κομμάτι χαρτί,  στη σκέψη μου

Η  αρετή που θαυμάζω περισσότερο σε έναν άνθρωπο Την ευγένεια της ψυχής και των λόγων του, πιότερο κι από την ομορφιά, αυτή θεωρώ πως θα σώσει τον κόσμο 

Θεωρώ σημαντικό στους φίλους μου να πιστεύουν στις δυνάμεις τους

Θα ήθελα να γίνω Αστροφυσικός

Θα ήθελα να ζήσω Ελεύθερος

Το χρώμα μου είναι το χρώμα της ελπίδας , το πράσινο

Συχνά αναρωτιέμαι αν θα τα καταφέρουμε

Θεωρώ ενδιαφέρον μια γνωριμία, μια κουβέντα με έναν παππού στο καφενείο, ένα διάλογο με έναν νέο φοιτητή, μια μέρα με έναν αγρότη, μια πορεία απολυμένων, μια γυναίκα να αγωνίζεται με πάθος για τα δικαιώματα της, έναν διάλογο με ένα μετανάστη για την κατάσταση στη χώρα του !

Αγαπώ την πριγκίπισσα μου, την οικογένεια μου, την αδερφή μου, το μικρό αδερφό μου, κι όλους αυτούς με πάθος   

Διάβασα ότι ο άνθρωπος είναι λέξη σύνθετη και προκύπτει από τα συνθετικά άνω + θρώσκω δηλαδή κοιτάζω ψηλά δηλαδή ελπίζω..


Ταξιδεύω με μια μεγάλη βαλίτσα ακόμη κι αν πρόκειται για ένα σύντομο διημέρο ταξίδι  

Μου αρέσει ο διάλογος. Θα συζητούσα με όλους, με έναν αναρχικό κι έναν φασιστα, με έναν ρομά κι έναν τραπεζίτη, με έναν φιλόσοφο κι ένα παιδί. Έχεις από όλους κάτι να πάρεις και σε όλους κάτι να δώσεις.

Δεν μου αρέσει να γυρίζω δίπλα μου και να μη βλέπω κανέναν

Οι άνθρωποι γύρω μου είναι η πηγή της ενέργειας μου και της έμπνευσής μου, το αντικείμενο και το υποκείμενο των δράσεων μου, ίσως τελικά οι άνθρωποι γύρω μου να είμαι κι εγώ !

Θα ήθελα να συναντήσω τη Μελίνα Μερκούρη και τον γέρο εαυτό μου

Ήρωας μου ο πολίτης της διπλανής πόρτας, ό καθημερινός άνθρωπος

Φαντάζομαι μια ανθρωποκεντρική κοινωνία, μια κοινωνία της αλληλεγγύης της αξιοπρέπειας και των δίκαιων ευκαιριών, μια κοινωνία διαπερατή !

Ανησυχώ  ότι δε θα με φτάσει ο χρόνος

Μισώ όλες τις μορφές βίας, λεκτική, σωματική, ψυχολογική, της εξουσίας, του εξουσιαζόμενου

Θαυμάζω τα ζευγάρια ηλικιωμένων που περπατάνε χέρι χέρι αργά και χαμογελαστά , ακόμη ερωτευμένοι όπως την πρώτη μέρα !

Θέλω να πάω λίγο πιο μακριά αλλά να είσαι κι εσύ μαζί !
 
Από την Ιστορία με συγκινεί η Ιστορία της Φιλικής Εταιρίας !

Θα άλλαζα στην πόλη μου τα «κάγκελα» γύρω από τα σχολεία

Θα άλλαζα στον κόσμο τα σύνορα μεταξύ των κρατών, για την ακρίβεια θα τα καταργούσα ! 

Εύχομαι  κάθε μέρα να εύχομαι για κάτι καινούριο

Πολιτική ο άνθρωπος

Πολιτικοί οι άνθρωποι   

Μου ταιριάζει η φράση «έρωτας ή τίποτα», όλα πρέπει να τα ζεις και να τα κυνηγάς με πάθος, να είσαι ερωτευμένος με αυτό που κάνεις  

Θα ήθελα να ρωτήσω όταν θα είμαι έτοιμος να αντέξω την απάντηση


ΥΓ. Φτιάξαμε ένα μικρό βιογραφικό για τον νέο μας φίλο: "Ο Θοδωρής Δουλουμπέκης κατάγεται από το Ρέθυμνο, είναι πολιτικός μηχανικός ΕΜΠ κι έχει εργαστεί ως μελετητής και διαχειριστής κτηριακών και περιβαλλοντικών έργων σε Ελλάδα κι Ευρώπη. Είναι συντονιστής των Ελλήνων ακτιβιστών του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος, αρθρογραφεί κι έχει δώσει ομιλίες κυρίως γύρω από κοινωνικά και ανθρωποκεντρικά θέματα". Οι απαντήσεις του -στις ερωτήσεις του "τετραδίου" δίνουν ολόκληρη την μεγάλη εικόνα. Η στέρεη επιστημονική και ιδεολογική συγκρότηση ταξιδεύει μαζί με το πάθος. Θαλασσινός τύπος, φωτογραφίζει τον μοναχικό αετό, επιθυμεί και εργάζεται για να σμίξει τον άνθρωπο με την πολιτική. Να κάμει ξανά τη συλλογικότητα ελκυστική. Τούτο το τελευταίο -όταν εκπροσωπείται από έναν νέο συμπολίτη μας- δεν είναι κάθολου μικρό πράγμα. Καλή αντάμωση στα ταξίδια σου, φίλε. Εντιμότατε φίλε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου