Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Σε πρώτο πρόσωπο...

"Δουλεύει"  ξανά το βιογραφικό του... "Νέες προοπτικές ανοίγονται", μου είπε. "Θα μου χρειαστεί" και μου έστειλε μέσω ταχυδρομείου -κανονικού- δύο σχέδια βιογραφικού σημειώματος... Να του πω τη γνώμη μου, να τον βοηθήσω... Ούτε που θα τα στείλει μου είπε, μα ούτε και εγώ τον ρώτησα... Αυτές τις μέρες, επιχειρείς να τακτοποήσεις το παρελθόν, νάτος και αυτός να με πιέζει... Αδυνατώ να σύρω έστω και μια γραμμή. Να λοπόν, τα σχέδια στο... blog.[1] Για το οτιδήποτε σκεφτείτε! Θα σας είμαστε υποχρεωμένοι. Κι Εκείνος κι εγώ...


Βιογραφικό σημείωμα: σχέδιο 1ο


.... Έχω αποκτήσει πια ικανές συνήθειες, είμαι ορισμένος. Ξυρίζομαι πάντα από το ίδιο μάγουλο. Προτιμώ σκέτο τον καφέ μου, καπνίζω τσιγάρο χωρίς φίλτρο... Πίνω, με διάρκεια ουίσκι, σκέφτομαι πάντοτε αριστερά και ψηφίζω κατά κρίση. [ ...] Αγαπώ εξακολουθητικά όσες γυναίκες με αγάπησαν. Ποθώ εκείνες που με αρνήθηκαν, με πόθο αυξανόμενο. Προτιμώ τα σκοτεινά χρώματα και τη Ζωή. Φωνάζω, είμαι νευρικός, έχω πάντα μια παραίτηση στην κωλότσεπη, μ` αρέσει η νύχτα μα ζω την ημέρα.  Διαβάζω ποίηση ...  Έγραψα πρόσφατα τον στίχο «Άσε το φως ... Τώρα μπορώ ξανά να σε κοιτάζω, Έρωτα» με πένα parker. Γυρνάω ανά τακτά διαστήματα στο παρελθόν μου και μένω εκεί ...


Βιογραφικό σημείωμα: σχέδιο 2ο [σε τρία μέρη]

Ι
Στηρίζω  τη σκέψη μου
Σε κρυστάλλινους πυλώνες
- ανάλυσης -
παραταγμένων  συνηθειών.

ΙΙ

Με καταβάλει η τραχύτητα των ανθρώπινων λαθών,
η φθορά του πραγματικού ή και
η φαντασίωση μιας  ζηλευτής  κούκλας. 

ΙΙΙ

Σκιές αλλόκοτες, παραδομένες
Στην ανυποληψία της κρίσης.
Αλλότρια κίνητρα οδηγούν
περιφερόμενα κορμιά και Σύμβολα.

[1] Δημοσιεύονται κατόπιν άδειας... Σε μια κουβέντα που διαρκεί...μου την έδωσε!

σημείωση: Πρώτη δημοσίευση στο "εδώ είμαστε", 12.01.2010. Οι παρατηρητικοί αναγνώστες -έχουν ήδη αντιληφθεί τις σημαντικές αλλαγές στην αρχική σελίδα - θα καταλάβουν και την ανάγκη να επανέλθουμε... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου