Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Μάτση Χατζηλαζάρου Η νύχτα έπεσε στο πέλαγος - για μένα που είναι η μέρα;

ποιητικό ανθολόγιο 2013 με κοσμήματα αγαπημένων εικαστικών...
για τον Ιούλιο: Γιάννης Αδαμάκος
Η νύχτα έπεσε στο πέλαγος - για μένα που είναι η μέρα;
Που `ναι οι αχτίδες του ήλιου πάνω στα βλέφαρα μου, 
που `ναι οι καημοί της σάρκας μου πάνω στην άμμο, που `ναι
ο γκιώνης, τα τζιτζίκια, κι οι πέντε μου φωνές;
Αύριο θα σμίξω τα δυό σου σκέλη, μήπως γεννηθεί ένα μικρό
λυπητερό παιδάκι, θα το λένε Ιούς, Μανιούς, ίσως και 
Aqua Marina. 
Φέρτε μου να γεννήσω όλα τα μωρά της πλάσης, δώστε μου να 
πεθάνω όλους τους θανάτους. 
Μερικές χορδές μουσικής φθάνουμε για να τρέξουμε 
γυμνοπόδαροι μες στη χλόη του Βορρά, για να μετρήσουμε
όλες τις σταγόνες του σώματός μας και για να πλέξουμε
με το `να μας χέρι όλες τις ψάθες των ρεμβασμών μας.  
 
Μάτση Χατζηλαζάρου ΠΟΙΗΜΑΤΑ [1944-1985] εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ 1989    
Γιάννης Αδαμάκος  ο χώρος ανάμεσά μας

σημείωση:

για το ποιητικό ανθολόγιο δείτε ε δ ώ

σημείωση δεύτερη: αργήσαμε μια μέρα, αλλά... "η ποίηση είναι η ζωή μας". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου